Tilaus- ja toimitusehdot
Yleistä
Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen Mummadesignin verkkokaupasta sekä vastaaviin toimituksiin. Toimitusehtomme ovat voimassa 24.3.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Jos epäröit esimerkiksi vaatteiden kokojen suhteen, voit aina kysyä lisätietoa esimerkiksi sähköpostitse osoitteesta niina.koivusalo@mummadesign.fi
Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Valittavat toimitusvaihtoehdot:
Matkahuolto Lähellä-paketti 6,90€
Lähellä-paketti kuljetetaan vastaanottajan valitsemaan noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Vastaanottaja saa tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun paketti on noudettavissa.
Matkahuolto Kotijakelu 13,90€
Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi. Paketti jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä, suurimmissa kaupungeissa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Vastaanottajan luvalla paketti voidaan jättää osoitteeseen myös ilman vastaanottajan kuittausta.
Posti Postipaketti 6,90€
Lähetys toimitetaan vastaanottajan valitsemaan postiin tai pakettiautomaattiin. Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla ja Postin mobiilisovelluksella, mikäli se on vastaanottajalla käytössä.
Posti Kotipaketti 13,90€
Posti on yhteydessä vastaanottajaan pääsääntöisesti lähetystä seuraavana työpäivänä, jolloin he sopivat jakeluajan. Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21 välillä.
Toimitusaika
Toimitusaika tuotteille on 2-4 päivää, mikäli tuote löytyy valmiina varastosta. Jos tuote on väliaikaisesti loppu, toimitusaika on 2-3 viikkoa. Tilauskohtainen toimitusaika ilmoitetaan sähköpostilla.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Saatavilla ovat kaikki suomalaiset verkkopankit, Visa ja Mastercard sekä Siirto.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme niina.koivusalo@mummadesign.fi ennen palautuksen lähetystä. Tällöin saat myös tarkat palautusohjeet sähköpostiisi. Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Mummadesign
Karhunmäentie 948, 62100 Lapua
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos ostamasi tuote on virheellinen tai vioittunut kuljetuksessa, ota aina ensisijaisesti yhteyttä Mummadesigniin, sähköpostitse niina.koivusalo@mummadesign.fi tai puhelimitse 0407721698, niin sovitaan palautuksesta. Teethän imoitathan mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa lähetyksen saapumisesta. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Autamme mielellämme sinua kaikissa tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
Niina Koivusalo, yrittäjä
niina.koivusalo@mummadesign.fi
0407721698
Vastuunrajoitus
Mummadesign ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Niinaan (asiakaspalvelu) sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).